Nye farver, nye fonte og nye billeder
Hos TS TECH har vi i noget tid drøftet et facelift af den eksisterende visuelle identitet, og en udfærdigelse af en ny kernefortælling.
Efter mange gode snakke på kryds og tværs i organisationen og mellem ledelse og den almindelig medarbejder - sammenholdt med vores strategi GROW, er vi nået frem til en konklusion, som du ser udrullet i sin helhed i dette website.
Vi har valgt fonte og farver der matcher den virksomhed vi er, og vil være, nemlig Dit el-tekniske videnshus. Sort er blevet udskiftet med en mindre "hård", men dog stadig bestemt farve i en mørkeblå. Dette signalere for os det seriøse, alvorlige og ordentlige. Vores røde logo farve er blevet mørkere, varmere og igen mere "bestemt" i sit udtryk.
Vi har derudover fået en lys grøn, som oftest vil blive brugt til vores segment ikoner - som også har fået en opstramning - og til at sætte et nedslag el. markering i grafisk løsninger, som eks. en "knap" på websitet og lign.
Vores kernefortælling kan du læse her - hvor vi har skåret ind til benet og formuleret os i korthed - vores "elevator-tale". Dette er talen vores kollegaer gerne skal kunne, når de som de gode ambassadører de er, bliver adspurgt "Hvem er TS TECH egentlig - og hvad betyder det der videnshus...".
Billeder, stil og tone. Masser af mennesker. Det har været vores mantra i de nye billeder og film der fremover skal præsentere TS TECH. Vi er et hus, hvor vores viden er noget af det vigtigste vi har - og vores viden er lig de personer vi er hos TS TECH. Derfor, masser af mennesker.
Derudover har vi generelt øget indsatsen omkring vores kommunikation internt og eksternt. Flere indsatser på de sociale medier, og udsendelse af opdateringer og nyheder internt. Indsatser som vi mærker allerede bærer frugt når vi skal rekruttere og når vi kommer rundt i erhvervslivet - og det private.
Alt i alt en virkelig spændende proces som ny er udrullet på nyt website, nyt design på bilerne, nye visitkort, ny designede brochurer og der kommer meget mere den næste tid.